نسیم اقتصاد- تاپیکو به عنوان برترین هلدینگ سرمایه گذاری کشور سرمایه خود را از محل مطالبات و آورده نقدی 87 درصد افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نسیم اقتصاد، طبق اطلاعیه منتشره شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با عنایت به جزء ب ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان مصوب هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ 43.5 میلیارد به مبلغ 81.5 میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی در تاریخ 1396.03.29 به تصویب هیئت مدیره رسید.
گزارش توجیهی این افزایش سرمایه، که به منظور جبران مخارج سرمایه ای انجام شده و جلوگیری از خروج وجه نقد جهت اصلاح ساختار مالی از سوی هیئت مدیره تاپیکو پیشنهاد شده، جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.
بدیهی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.
گفتنی است تاپیکو  با در اختیار داشتن 32 شرکت مدیریتی و وابسته اصلی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع لاستیک و سلولزی، سهم قابل توجهی در تولید و اشتغال کشور دارد و تنوع بالای محصولات تولیدی در شرکت های این گروه به خصوص تولید 10 محصول از 12 محصول پتروشیمی در شاخص جهانی محصولات پتروشیمی (آیپکس)، این شرکت را در رده یکی از شرکت های متنوع در سطح جهان قرار داده است.
 

لینک کوتاه
تاپیکو افزایش سرمایه سازمان بورس هلدینگ سرمایه گذاری

اخبار مرتبط

نظرات شما