نسیم اقتصاد- تفاهمنامه همکاری با هدف اعطای تسهیلات خرد قرض الحسنه به کارکنان ناجا در سراسر کشور میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر، مراسم انعقاد این تفاهمنامه با حضور سردار ایوب سلیمانی معاون هماهنگ کننده و سردار محمودزاده معاون مهندسی نیروی انتظامی و همچنین مرتضی اکبری مدیرعامل، محسن پدرام رییس هیات مدیره، عیسی امامی، سلیمان توکلی و حسن تلیکانی اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران و روسای ادارات مرکزی بانک قرض الحسنه مهرایران، در محل دفتر مدیرعامل بانک برگزار گردید.
در این مراسم، مرتضی اکبری با اشاره به استقبال هموطنان از خدمات و طرح های تسهیلاتی این بانک بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران با رویکرد مناسب خود در طی یک دهه فعالیت در زمینه قرض الحسنه و مسئولیت های اجتماعی جایگاه ویژه ای در میان اشخاص حقیقی و حقوقی پیدا نموده است.
وی افزود: ماهیت این بانک به نحوی است که تکریم و احترام به مشتریان در آن نهادینه شده و تمامی همکاران رعایت اصول مشتری مداری و تکریم مراجعین را سرلوحه اقدامات خود قرار داده اند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تاکید به اهمیت انعقاد تفاهم نامه با نیروی انتظامی تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی کشور در تمامی سطوح، زحمات زیادی را برای ایجاد ثبات و امنیت در جامعه و درون مرزها متحمل می شوند و امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه و تامین بخشی از نیازهای مالی پرسنل خدوم در قالب پرداخت تسهیلات قرض الحسنه یک رضایت نسبی میان آنها ایجاد می شود.
مرتضی اکبری خاطر نشان کرد: امضای این قرارداد در واقع آغاز فصل مشترک همکاری میان دو مجموعه است، تا زمینه تعاملات بانکی در تمامی ابعاد قرض الحسنه گسترش یابد و ان شالله در آینده ای نزدیک شاهد توسعه این همکاری ها باشیم.
در ادامه سردار ایوب سلیمانی معاون هماهنگ کننده ناجا ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بیان داشت:
شایسته است تا از دکتر اکبری و اعضای هیات مدیره و همکاران بانک قرض الحسنه مهر ایران به خاطر دیدگاه ویژه و اهمیت و احترام شایسته به پرسنل خدوم نیروی انتظامی، کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.
وی ادامه داد: این تفاهم نامه با توجه به ماموریت بانک قرض الحسنه مهر ایران که با نگاهی ملی، حمایت از افراد نیازمند و متوسط جامعه را هدف فعالیت خود قرار داده است تنظیم شده و حتما سطح این تعاملات در آینده گسترش خواهد یافت.
سردار سلیمانی افزود: دیدگاه جاری در این بانک کاملاً متفاوت و غیر تجاری است و به هیچ وجه به کسب سود و انتفاع از فعالیت بانکی اشخاص فکر نمی کند و تنها ارائه خدمات شایسته و مطلوب به آحاد نیازمندان جامعه را در دستور کار دارد.
وی در رابطه با نحوه کار در نیروی انتظامی گفت: کارکنان نیروی انتظامی از بهترین افراد جامعه هدف بانک می باشند زیرا این افراد بیشتر از اقشار مستضعف و متوسط جامعه هستند.کار در این نهاد بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد از این رو توجه بانک قرض الحسنه مهر ایران به آنان کاملا شایسته تقدیر و قدردانی است.
سردار محمودزاده معاون مهندسی نیروی انتظامی نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: کار و تلاش در نیروی انتظامی و همچنین بانک قرض الحسنه مهر ایران به واسطه کمک به اقشار نیازمند جامعه و با هدف بهبود وضعیت اجتماعی، بسایر لذت بخش می باشد.
وی افزود: ماهیت معنوی این بانک به نحوی است که در بسیاری از احادیث و آیات به اهمیت آن تاکید شده است و در این باب خداوند منان می فرماید: کیست که به خدا قرض الحسنه بدهد تا خدا آن را برای او چند برابر بیفزاید؟ این آیه شریفه بیانگر اهمیت قرض الحسنه در جامعه اسلامی می باشد.
سردار محمودزاده تصریح کرد: انعقاد این تفاهم نامه در این ماه عزیز مایه خیر و برکت است و مطمئناً خدمات ارزنده این بانک می تواند در بهبود معیشت همکاران ما در نیروی انتظامی مثمر ثمر باشد.
امامی عضو هیات مدیره بانک نیز اظهار داشت: امکانات، خدمات و طرح های تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران می تواند منجر به هم افزایی بیشتر در جهت آنچه که در حوزه رفاهی برای همکاران شما در نیروی انتظامی در نظر گرفته شده ، استفاده شود.
وی افزود: ما میتوانیم یک بانک جایگزین برای مسئولیت ها، ماموریت ها و خدماتی باشیم که مجموعه ناجا در حوزه رفاهی برای تلاشگران عرصه تامین امنیت جامعه در نظر گرفته اید.
امامی تصریح کرد: همکاری کارکنان این بانک در تمامی استان ها به صورت یکپارچه کمک می کند تا این تفاهم نامه در شرایطی مطلوب و روان اجرا شود تا با ارائه خدمات شایسته گره از مشکلات این قشر زحمتکش جامعه برداشته شود.
 

لینک کوتاه
بانك قرض الحسنه مهر نيروي انتظامي تفاهمنامه همکاری