افت 8174 واحدی شاخص کل بورس در سایه محدودیت دامنه...
در پی حوادث تلخ و ناآرامیهای روز گذشته در غرب آسیا، امروز شنبه 7 مهر،...7 مهر 1403
نسیم اقتصاد- شرکت سایپا یدک در افزایش رشد امتیازات رضایت مشتریان از شرکتهای دیگر ارائه دهنده خدمات پس از فروش پیشی گرفت.
به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از سایپا نیوز، بر اساس آخرین نتایج اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت واستاندارد ایران به نمایندگی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت سایپا، در سه ماهه چهارم سال 95 نسبت به دوره مشابه سال قبل 26 امتیاز افزایش یافت که این میزان بالاترین درصد رشد در بین شرکت های داخلی است.
تمرکز شرکت های خدمات پس از فروش شرکت های تولید کننده داخلی و وارد کننده در ارتقاء رضایت مندی مشتریان در چند سال اخیر موجب حرکت سازنده و رو به رشد این شرکت ها برای رقابت در این زمینه شده است.
در بین شرکتهای وارد کننده نیز شرکت معین موتور ارائه دهنده خدمات پس از فروش به برند پورشه بالاترین میزان رشد و امتیاز را به خود اختصاص داده است.
لازم به ذکر است این موفقیت سایپایدک بالاترین درصد رشد در رضایتمندی مشتریان در بین شرکتهای خدمات پس از فروش و عامل مثبتی درجهت رشد 2.9% این شاخص در صنعت خودرو در سال 95 بوده است.
میزان ارتقاء رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش شرکتهای عرضه کننده خودرو؛
در پی حوادث تلخ و ناآرامیهای روز گذشته در غرب آسیا، امروز شنبه 7 مهر، فروشندگان تالار... 7 مهر 1403
هر اسکناس دلار آمریکا به 49 هزار و 598 تومان و حواله دلار نیز به 46 هزار و 615 تومان رسید. 7 مهر 1403
رئیس اتحادیه طلای تهران ضمن اشاره به اینکه قیمت هر گرم طلای 18 عیار از مرز 4 میلیون تومان... 7 مهر 1403
بسیاری از بانکها با وجود اینکه دولتی هستند، قوانین در زمینه ارائه تسهیلات تعیین شده... 7 مهر 1403
قیمت طلا در روز جمعه (27 سپتامبر) در مسیر رسیدن به بهترین سه ماهه خود در بیش از هشت سال... 7 مهر 1403
بازارهای ارزهای دیجیتال هفته را با اوج به پایان رساندند و بیتکوین به اوج 66 هزار دلار... 7 مهر 1403
سازمان برنامهوبودجه برای سال آینده حداقل افزایش حقوق کارمندان دولت در سال 1404 را 20... 7 مهر 1403
ترکیه به تازگی توافقنامههایی برای خرید بلندمدت گاز طبیعی مایع (الانجی) با... 7 مهر 1403
نظرات شما