نسیم اقتصاد- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهار محال و بختیاری گفت: این شرکت به منظور مدیریت پیک بار فصل تابستان و کاهش خاموشی‌ها اقدام به اجرای طرح‌های فنی، آموزشی، تبلیغی، فرهنگی و... کرده است.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از پاون، مهندس مجید فرهزاد با دعوت از همه مشترکین جهت همکاری در مدیریت مصرف برق وکاهش پیک بار گفت: این شرکت به منظور عبور از پیک بار تابستان و کاهش خاموشی‌ها، جلسات جداگانهٔ آموزشی - تبلیغی با حضور صاحبان صنایع، کشاورزان، فرماندهان بسیج ادارات، نمایندگان انرژی ادارات، کارشناسان جهاد کشاورزی و نمایندگان انرژی مشترکین صنعتی برگزار کرده و طی این جلسات راهکارهای مدیریت مصرف برق و طرح‌های همکاری و تشویقی مختلفی جهت کاهش پیک بار، ارائه شده است.
وی رایگان شدن برق مصرفی کشاورزان را یکی از طرح‌های تشویقی این شرکت در جهت کاهش پیک بار تابستان عنوان کرد و افزود: کشاورزانی که طی ساعات پیک بار مصرف (23-19) چاه‌های کشاورزی خود را خاموش کنند با حضور در امور برق شهرستان‌های خود و امضای تفاهم‌نامه از برق رایگان کشاورزی بهره‌مند خواهند شد.
وی تشکیل اکیپ‌های جمع آوری لامپ‌های پرمصرف، تست مستمر لوازم اندازه گیری، اجرای طرح فهام جهت کنترل و پایش مصارف مشترکین، اطلاع رسانی و تبلیغات تلویزیونی، برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با انرژی‌های تجدید پذیر ویژه مدارس، برگزاری نشست‌های تخصصی با مسئولان مرتبط حوزه‌های آموزشی واطلاع رسانی و امضای تفاهم نامه همکاری در زمینه مدیریت مصرف برق با صاحبان صنایع و کشاورزان استان را ازدیگر اقدام‌های انجام شده این شرکت در خصوص مدیریت مصرف برق و اشاعه فرهنگ اصلاح الگوی مصرف، عنوان کرد.
 

لینک کوتاه
مهندس مجید فرهزاد پیک بار تابستان کاهش خاموشی‌ مدیریت مصرف برق

اخبار مرتبط

نظرات شما