نسیم اقتصاد- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : در سال گذشته افزون بر دو میلیارد و 960 میلیون ریال پاداش به نماینده 703 چاه کشاورزی پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از پاون، مهندس محمدرضا صحتی در آیین تجلیل از مدیران اجرایی در جلب مشارکت مشترکین کشاورزی در برنامه مدیریت پیک بار سال 95 ، در سخنانی با اشاره به اینکه 2237 حلقه چاه در مجموع در استان وجود دارد که 2150 حلقه از آن برق دار است، گفت: 96.1 درصد چاه های استان برق دار است و این در حالی است که 16 درصد فروش انرژی مربوط به بخش کشاورزی است.
وی در تشریح دسته بندی شرایط بهرمندی از بخشودگی بهای برق و اختصاص پاداش، افزود: مشارکت در طرح 31 روز همکاری در چهار ساعت اوج بار ، 31 روز همکاری در چهار ساعت اوج بار  و حداقل یک تا دو ساعت خاموشی چاه در میان باری، 31 روز همکاری در چهار ساعت اوج بار و حداقل سه تا چهار ساعت خاموشی چاه در میان باری، مشارکت کمتر از 31 روز و حداقل 7 روز همکاری متوالی یا غیر متوالی در 24 ساعت در ماه، از جمله این طرح ها به شمار می رود.
این مسئول مجموع  افزون بر دو میلیارد و 960 میلیون ریال پاداش به نماینده 703 چاه کشاورزی در سال گذشته را یادآور شد.
 صحتی خطاب به مدیران اجرایی تاکید کرد: جلب مشارکت باید با تکریم ارباب رجوع و برگزاری دوره توجیهی ویژه مامورین قرائت همراه باشد.
وی اذعان کرد: در طرح جلب مشارکت امسال توجه به اخلاق و رفتار مناسب ، داشتن قدرت جاذبه کلامی و گفتاری به همراه ظاهری مناسب توسط مامورین اهمیت بسزایی دارد.
وی با اشاره به اینکه وزارت نیرو برای تامین برق 300 ساعت از تابستان نیازمند 15 هزار میلیارد سرمایه گذاری است، افزود: باید  اهمیت و منافع مدیریت مصرف برق برای مردم بیان و با شیوه های مختلف آموزشی ، مشترکین صنعتی و خانگی نیز از مفاهیم مدیریت انرژی مطلع شوند.
همچنین در این آیین، مدیر برق شهرستان ابرکوه با کسب 72 امتیاز به عنوان نفر اول، مدیر برق شهرستان بافق با 65 امتیاز به عنوان نفر دوم و مدیر برق شهرستان اشکذر با 64 امتیاز نفر سوم جلب مشارکت مشترکین کشاورزی را به دست آوردند.
گفتنی است، این امتیازها بر اساس نرخ رشد سالیانه ، درصد مشارکت و تعداد چاه های کشاورزی توسط دفتر مدیریت مصرف مشخص شده است.
 

لینک کوتاه
مهندس محمدرضا صحتی پرداخت پاداش مشترکین کشاورزی بخشودگی بهای برق