امکان ثبتنام خودروهای برقی وارداتی با حساب...
امکان وکالتی کردن حساب مشتریان بانک کارآفرین برای ثبتنام در سامانه...30 اردیبهشت 1403
نسیم اقتصاد- شرکت سایپا یدک در راستای ماموریت های خود مبنی بر افزایش رضایت مشتریان، بر اساس آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران موفق به رشد4 درصدی شاخص رضایت مشتریان شد.
به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از سایپانیوز، سازمان خدمات پس از فروش سایپا با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، در سال گذشته با بهره گیری از سیستم ندای مشتریان(Voc) ، شناسایی ایده های خلاقانه، نوآوری و بهبود مستمر در فرآیندهای کاری، اقدامات موثری در عرصه خدمات پس از فروش انجام داده است.
در این راستا مطابق آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت سایپا یدک موفق به جهش 4 درصدی شاخص رضایت مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش در سال 95 شده که این میزان، بالاترین درصد رشد در رضایتمندی مشتریان در بین شرکتهای خدمات پس از فروش و عامل مثبتی در جهت رشد2.9 % این شاخص در صنعت خودرو در سال 95 شده است . شرکت سایپایدک با شبکه خدمات پس از فروش گسترده مشتمل بر 1411 نمایندگی مجاز، عاملیت فروش و تعمیراتی است که در راستای رسیدن به هدف عالی جلب رضایتمندی ذی نفعان و به ویژه مشتریان با بهترین شیوه ممکن و نوآورانه در افق 1400، با بهره مندی از کارکنانی توانمند، اخلاق مدار و پاسخگو، تلاش دارد به عنوان برترین و محبوب ترین سازمان خدمات پس از فروش کشور شناخته شود.
همچنین رحیم علیشاهی مدیرعامل سایپا یدک با اشاره به آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، اظهار کرد : بر اساس این گزارش، سایپا یدک موفق شده است با تمرکز بیش از پیش بر تامین به موقع قطعات یدکی و همچنین افزایش کیفیت خدمات به مشتریان در نمایندگی های سایپا، شاخص رضایت مشتریان را ارتقا دهد. بر این اساس سایپایدک موفق به تحقق دستورات وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص افزایش رضایت مشتریان شده که این روند در سال جاری رو به رشد خواهد بود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در واکنش به سانحه رخ داده برای بالگرد حامل رییس جمهور تاکید... 30 اردیبهشت 1403
وزیر نفت برای بهرهبرداری از چند طرح در قطب پالایشی شمالغرب کشور که قرار بود با حضور... 30 اردیبهشت 1403
مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد ضمن تشریح بخشهایی از فعالیتهای این شرکت در... 30 اردیبهشت 1403
شرکت فجر انرژی خلیجفارس طی مراسمی بیش از 34 کیلومتر کابل خودنگهدار برق و تجهیزات... 30 اردیبهشت 1403
مدیرعامل شرکت صنایع پلیمر گچساران با بیان اینکه تمام توان این مجموعه برای تسریع در... 30 اردیبهشت 1403
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در تشریح دستاوردهای مهم این شرکت در دولت سیزدهم با اشاره به... 30 اردیبهشت 1403
امکان وکالتی کردن حساب مشتریان بانک کارآفرین برای ثبتنام در سامانه یکپارچه خرید... 30 اردیبهشت 1403
دبیر انجمن صنفی سیمان گفت: تأمین برق در تابستان سال گذشته منجر به افزایش 11 درصدی تولید... 30 اردیبهشت 1403
نظرات شما