نسیم اقتصاد- معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آب و فاضلاب مازندران از طراحی و راه‌اندازی اپلیکیشن جامع مشترکین به منظور پرداخت آب بها خبر داد و گفت: مشترکین با مراجعه به سایت شرکت و دریافت و نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی‌های همراه خود، به راحتی از میزان بدهی و آب بهای خود مطلع شوند.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از پاون، رضا جانباز با اعلام خبر بالا، خدمت رسانی سریع، آسان و احترام به وقت مشترکین را یکی از اولویت‌های این شرکت دانست و تصریح کرد: به همین منظور آبفاشهری استان روش پرداخت از طریق اپلیکیشن موبایل، را به عنوان آسان‌ترین، مطمئن‌ترین و کم هزینه‌ترین روش پرداخت برای مشترکین پیشنهاد می‌نماید.
وی، با بیان اینکه این اپلیکیشن توسط نیروهای متخصص بومی استان و با همکاری شرکت عصر داده بر روی تلفن‌های همراه و با توجه به کسب رضایتمندی و سلیقه عام مشترکین طراحی و راه اندازی شد، افزود: مشترکین با پرداخت الکترونیکی، شرکت آب و فاضلاب را در خدمت رسانی پویاتر یاری می‌نمایند.
معاون برنامه ریزی و منابع انسانی آبفای مازندران، پرداخت آسان، سریع و امن، حساب کاربری پکپارچه، دریافت اطلاعات قبض به صورت خودکار از طریق بارکد خوان داخلی و یا وارد نمودن شماره پرونده، پشتیبانی از تمامی کارت‌های عضو شتاب، استعلام بدهی به صورت روزانه یا دوره ای و پرداخت به موقع توسط شبکه شتاب بدون کسر کارمزد و ارائه پشتیبانی تلفنی و برخط را بخشی از مزایای رایگان این اپلیکشین عنوان کرد.
جانباز، ادامه داد: مشترکین با استفاده از این نرم افزار می‌توانند عملیاتی همچون؛ گزارش گیری از تراکنش‌های انجام شده، نگهداری تاریخچه تمامی پرداخت‌ها و اطلاعات قبض در داخل برنامه، پشتیبانی کامل از تمامی قبوض را نیز به راحتی انجام دهند.
معاون برنامه ریزی و منابع ناسانی آبفای مازندران از مشترکین خواست نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص این اپلیکیشن به کارشناسان بخش فناوری اطلاعات شرکت منعکس نمایند تا به اهداف خود در روند خدمت رسانی الکترنیکی با کمک مشترکین دست یابیم.
 

لینک کوتاه
رضا جانباز اپلیکیشن پرداخت قبض آب پرداخت الکترونیکی

اخبار مرتبط