نسیم اقتصاد- رییس کمیسیون اصل 90 مجلس از ارجاع پرونده های مختلف قاچاق کالا به این کمیسیون خبر داد و افزود: بررسی این پرونده ها در اولویت کار کمیسیون است.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد به نقل از خانه ملت، داود محمدی با اشاره به ارجاع برخی پرونده های قاچاق کالا در کمیسیون اصل 90 گفت: بررسی پرونده هایی که درباره قاچاق کالا به کمیسیون اصل 90 ارجاع شده در اولویت نخست بررسی قرار دارد و کمیسیون در حال رسیدگی و بررسی این پرونده ها است.
وی با بیان اینکه کمیسیون اصل 90 برای تحقق شعار سال مبنی بر "اقتصاد مقاومتی - تولید و اشتغال" مبارزه جدی با قاچاق کالا را در دستور کار خود قرار داده است افزود: پرونده هایی که مربوط به قاچاق کالا است متعدد بوده و موارد مختلفی از تخلفات را در بر می گیرد که کمیسیون اصل 90 با بررسی و پیگیری آنها از بروز موارد مشابه جلوگیری می کند.
محمدی اظهارداشت: گمرکات کشور باید به دستگاه های مختلف شناسایی کالاهای قاچاق تجهیز شوند و گلوگاه های اصل شناسایی و نظارت ها بر این گلوگاه ها افزایش یابد.
این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم هماهنگی بین دستگاه های مختلف برای مبارزه با قاچاق کالا تصریح کرد: در سال 96 باید زمینه افزایش تولید و اشتغال فراهم شود که یکی از راه های دستیابی به این هدف مبارزه با ورود قاچاق کالا به کشور است.

لینک کوتاه
داود محمدی قاچاق کالا کمیسیون اصل ۹۰