نسیم اقتصاد- رپیس هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین گفت: پروسه انتقال تعاونی اعتبار " دامداران و کشاورزان کرمانشاه " به این موسسه عملیاتی شده و تعاونی اعتباری فرشتگان نیز در چند روز آینده به کاسپین منتقل می شود.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد، فرید ضیاالملکی  با بیان این مطلب افزود: در چند روز آینده با اتمام ارزیابی املاک و دارای های تعاونی اعتبار  فرشتگان این تعاونی نیز به کاسپین منتقل می شود.
وی با اشاره به تحولات تازه در موسسه کاسپین تصریح کرد: کار انتقال تعاونی اعتباری دامداران و کشاورزان کرمانشاه که جزو هشت تعاونی تجمیعی در کاسپین بود به اتمام رسیده است.
ضیاء الملکی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بررسی و ارزیابی املاک این تعاونی اعتباری فرشتگان با سرعت در دستور کار است و در هفته آینده نیز املاک و دارایی این تعاونی اعتبار نیز به کاسپین منتقل خواهد شد.
رئیس هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین با بیان اینکه تعاونی الزهرا و بدرتوس نیز به موسسه کاسپین منتقل شده اند، گفت: کار انتقال پنج تعاونی دیگر شامل «الزهراء مشهد»، «حسنات اصفهان»، «پیوند»، «امید جلین گرگان» و «عام کشاورزان مازندران» در ماه های آینده نهایی خواهد شد.
وی ادامه داد: با انجام انتقال هشت تعاونی اعتبار تجمیعی در کاسپین، شاهد گسترش فعالیت های موسسه کاسپین و ارائه خدمات نوین بانکی به سپرده گذاران  خواهیم بود.
 

لینک کوتاه
فرید ضیاالملکی موسسه کاسپین تعاونی اعتبار  فرشتگان