نسیم اقتصاد- استاندار مازندران در نشست با رئیس اداره امور شعب استان مازندران، بانک مهر اقتصاد را حامی طرح‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری نسیم اقتصاد، دکتر ربیع فلاح - استاندار مازندران - با بیان مطلب فوق، حمایت از تولیدکنندگان بومی را موجب پویایی اقتصاد کشور دانست و گفت: تولید کنندگان داخلی می توانند از ظرفیت بانک مهر اقتصاد بهره‌مند شوند.
استاندار مازندران خاطر نشان کرد: تسهیلاتی که بانک مهر اقتصاد به بسیج سازندگی اعطا کرده در جهت اجرایی شدن شعار اقتصاد مقاومتی بوده است.
وی با تاکید بر اینکه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان باید برای تقویت تولیدات بومی از مشارکت بانک مهر اقتصاد استقبال کند، افزود: برخی نهادها مانند بهزیستی و سازمان فنی و حرفه‌ای نیاز به توانمندسازی، مهارت آموزی و اشتغال‌زایی دارند که با تعامل با بانک مهر اقتصاد می توانند موفق تر عمل کنند.
استاندار مازندران اقدامات بانک مهر اقتصاد در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولیدات داخلی را تحسین برانگیز دانست و خاطرنشان کرد: تمامی بانک‌ها و موسسات مالی باید از طرح‌های بزرگ تولیدی در استان حمایت کنند.
در ادامه، محمدمهدی بازاری - رئیس اداره امور شعب استان – گزارشی از اقدامات بانک ارائه کرد و گفت: نزدیک 10 درصد منابع مالی مازندران در این بانک سپرده گذاری شده و بانک مهر اقتصاد به لحاظ شاخص حجم منابع در رتبه چهارم استان قرار دارد.
بازاری تصریح کرد: رعایت عدالت محوری، ارائه تسهیلات به اقشار مختلف مردم، مصرف منابع در محل جذب آن، پیاده سازی بانکداری بدون ربا و حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی از اولویت های بانک مهر اقتصاد می باشد.
 

لینک کوتاه
بانک مهر اقتصاد دکتر ربیع فلاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی