بررسی‌ها نشان می‌دهد همزمان با آغاز واردات کالا از مرزهای دریایی جنوب کشور صادرات هم آغاز شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از مهر، صدرالدین نیاورانی نایب رئیس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی ایران در مصاحبه با سیما گفت: همزمان با آغاز واردات کالا از مرزهای دریایی جنوب کشور صادرات هم آغاز شد.

وی افزود: نخستین کشتی های حامل کالاهای صادراتی روز گذشته به مقصد کشورهای قطر و امارات که بازارهای سنتی کالاهای ما هستند حرکت کردند.


لینک کوتاه
مرزهای جنوبی کشور صادرات

اخبار مرتبط

نظرات شما