قدردانی رئیسجمهوری از وزارت نفت در مدیریت مصرف...
رئیسجمهوری با قدردانی از اقدامهای وزارتخانههای نفت، نیرو و کشور...30 خرداد 1405

جیدی ونس، معاون رئیسجمهوری آمریکا طی یک نشست خبری در کاخ سفید اعلام کرد: ایران بدون هیچ تخفیفی نفت زیادی میفروخت زیرا تحریمها از اساس کارآیی چندانی نداشتند.
نظرات شما