مترو و اتوبوس تا پایان دهه اول محرم رایگان شد

به گزارش نسیم اقتصادبه نقل از خبرآنلاین، با تصویب لایحه دو فوریتی در شورای شهر تهران، مترو و اتوبوس تا پایان دهه اول محرم رایگان شد.

محمود کبیری یگانه معاون ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: لایحه دوفوریتی رایگان بودن استفاده از مترو و BRT در پایتخت تا پایان دهه اول ماه محرم ، در جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران روی میز بررسی اعضا قرار گرفت و با حداکثر آرا به تصویب رسید.


لینک کوتاه
مترو اتوبوس رایگان

اخبار مرتبط

نظرات شما