به گزارش نسیم اقتصاد، رحمان محمودی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از دستیابی به دستاورد «نشت صفر» و رفع 46 هزار مورد نشتی در این استان خبر داد و به «شانا» گفت:
 
در عرصه این استان حدود 15 هزار و 800 کیلومتر شبکه گاز داریم. براساس برنامه‌ریزی‌های دقیق، همه این شبکه سالانه حداقل یک‌ بار به‌طور کامل نشت‌یابی می‌شود.
 
درمجموع، 45 هزار و 953 مورد نشتی به‌طور کامل برطرف شد که صرفه‌جویی 6 میلیون و 243 هزار و 454 مترمکعبی گاز در سال را به همراه داشت.
 
پایش انشعابات غیرمجاز تشدید شده است. افزون‌بر نیروهای امداد و گازبان‌ها، در همه اداره‌ها بازرسانی را مستقر کرده‌ایم که به‌طور تصادفی بر عملکرد گروه‌ها و وضع مشترکان نظارت می‌کنند

لینک کوتاه
صرفه‌جویی مشترکان مدیرعامل شرکت گاز

اخبار مرتبط

نظرات شما