مردم در مصرف بهینه سوخت همراهی کنند

به گزارش نسیم اقتصاد، محسن پاکنژاد، وزیر نفت در گفتوگو با خبرگزاری صدا و سیما با تأکید بر همراهی مردم در مصرف بهینه سوخت، گفت:
در طول جنگ 40 روزه، دشمن خبیث صهیونیستی- آمریکایی، بخشی از تاسیسات گاز، مخازن ذخیرهسازی و تامین سوخت را در استان تهران مورد هدف قرار داد.
اگرچه همکارانمان با استفاده از دیگر ظرفیتهای موجود، بخش عمدهای از آنچه را که از دست داده بودیم، بسیار سریع به مدار برگرداندند، با این حال در ادامه بیشک نیازمند همراهی مردم در مصرف بهینه سوخت هستیم.
هیچگاه نمیگویم مصرف کم، بلکه روی مصرف بهینه و مناسب تأکید دارم. با همراهی مردم عزیزمان، انشاءالله بتوانیم واحدهایی را که ممکن است به زمان طولانیتری نیاز داشته باشد عملیاتی کنیم.
در طول جنگ 40 روزه، دشمن خبیث صهیونیستی- آمریکایی، بخشی از تاسیسات گاز، مخازن ذخیرهسازی و تامین سوخت را در استان تهران مورد هدف قرار داد.
اگرچه همکارانمان با استفاده از دیگر ظرفیتهای موجود، بخش عمدهای از آنچه را که از دست داده بودیم، بسیار سریع به مدار برگرداندند، با این حال در ادامه بیشک نیازمند همراهی مردم در مصرف بهینه سوخت هستیم.
هیچگاه نمیگویم مصرف کم، بلکه روی مصرف بهینه و مناسب تأکید دارم. با همراهی مردم عزیزمان، انشاءالله بتوانیم واحدهایی را که ممکن است به زمان طولانیتری نیاز داشته باشد عملیاتی کنیم.
لینک کوتاه



نظرات شما