جلسه شورای اقتصاد با محوریت بررسی آخرین وضعیت زیرساختهای حوزه پالایش، پخش و ذخیرهسازی فرآوردههای نفتی امروز (یکشنبه 27 اردیبهشت) با حضور محمدصادق عظیمیفر، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای اقتصاد در محل شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران برگزار شد.
به گزارش
نسیم اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران، در این نشست، گزارش جامعی از وضعیت تأسیسات و مخازن نفتی کشور ارائه و روند مدیریت، پایش و رسیدگی به زیرساختها مورد بررسی قرار گرفت.بر اساس گزارشهای ارائهشده، اقدامات انجامشده برای مدیریت شرایط موجود و کاهش آثار آسیبدیدگیها مورد توجه و قدردانی قرار گرفت.
اعضای جلسه با رویکردی مثبت، از تلاشهای صورتگرفته در حوزه حفظ پایداری تأمین و توزیع فرآوردههای نفتی قدردانی کرده و بر اهمیت استمرار این روند، ارتقای تابآوری زیرساختها و تقویت هماهنگی میان دستگاههای اجرایی تأکید کردند.
همچنین در این جلسه بر ضرورت تسریع در اجرای برنامههای اصلاحی، نوسازی و بهسازی تأسیسات و مخازن، و ادامه اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از اختلال در زنجیره تأمین سوخت کشور تأکید شد.
در پایان مقرر شد با همکاری دستگاههای ذیربط، روند پیگیری و اجرای مصوبات با هدف ارتقای پایداری و افزایش بهرهوری زیرساختهای حیاتی کشور با جدیت ادامه یابد.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران گفت: امروزه... 21 خرداد 1404
نظرات شما