مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران ضمن بازدید از پتروشیمی‌های آسیب دیده منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در جریان بازیابی و بازسازی پتروشیمی‌ شیراز قرار گرفت.

به گزارش نسیم اقتصاد، حسن عباس‌زاده پس از بازدید از پتروشیمی‌های آسیب‌دیده منطقه ویژه پارس در روز گذشته، امروز (چهارشنبه، 23 اردیبهشت) از پتروشیمی شیراز نیز بازدید کرد.
 
در این بازدیدها، روند بازیابی و بازسازی پتروشیمی‌های آسیب‌دیده در جنگ تحمیلی سوم و راهکارهای لازم جهت شتاب‌بخشی به این موضوع بررسی شد.

لینک کوتاه
بازسازی پتروشیمی‌های آسیب‌دیده جنگ تحمیلی سوم