به گزارش نسیم اقتصاد، محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت امروز (یک‌شنبه، 23 فروردین) در نشست با مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، مدیران ارشد و مدیران عامل شرکت‌های تابع شرکت ملی گاز ایران گفت:

فعالیت در همه بخش‌ها ازجمله ایستگاه‌های تقویت فشار، خطوط لوله، امداد گاز و ... به صورت شبانه‌روزی و خالصانه انجام شد و این جای افتخار دارد.

جنگ و جهاد واقعی صنعت نفت اکنون آغاز شده؛ جنگ خسارات و تبعاتی داشته است که باید با همین روحیه به سراغ آنها رفت و روند بازسازی را آغاز کرد.

بنابر تقسیم‌کار در روند بازسازی تأسیسات آسیب‌دیده در جنگ، برای نخستین بار مسئولیت جدیدی برای بازسازی 2 پالایشگاه گازی عسلویه به شرکت ملی گاز ایران واگذار شده است.

لینک کوتاه
پالایشگاه پارس جنوبی شرکت ملی گاز ایران

اخبار مرتبط

نظرات شما