سرویس اینترنت پسپرداخت مخابرات به طور خودکار یک ماه دیگر تمدید شد

با اعلام شرکت مخابرات ایران سرویس تمامی مشتریان پسپرداخت اینترنت این شرکت به مدت یک ماه تمدید میشود. گفتنی است این طرح به صورت خودکار برای مشترکانی اجرا خواهد شد.
به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایسنا، به دلیل آغاز تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشورمان، اواخر اسفند سال گذشته شرکت مخابرات ایران اعلام کرد در راستای حفظ تداوم دسترسی کاربران به اینترنت تاریخ اعتبار سرویس مشترکان اینترنت پس پرداخت که زمان پایان قرارداد آنها در بازه زمانی 26 اسفند تا 20 فروردین قرار داشتند، به صورت خودکار افزایش مییابد.
حال با اتمام این تاریخ، شرکت مخابرات به تازگی اعلام کرده است که سرویس تمامی مشتریان پسپرداخت اینترنت شرکت مخابرات ایران به مدت یک ماه تمدید میشود و این طرح ویژه مشترکان پسپرداخت فعال است.
این تمدید به صورت خودکار برای تمامی مشتریانی اعمال میشود که تاریخ پایان قرارداد آنها در بازه زمانی ساعت 00:00 روز 21 فروردین 1405 تا ساعت 24:00 روز 20 اردیبهشت 1405 قرار دارد.
گفتنی است این طرح به صورت خودکار برای مشترکانی اجرا خواهد شد که زمان پایان قراردادشان در بازه اعلامشده قرار دارد.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
تحول بزرگ مخابرات ایران در پروژه مهاجرت به...
مهندس جعفرپور از نهاییشدن یک باندل بزرگ IoT و همکاری با یک شرکت معتبر داخلی برای تولید... 27 آبان 1404



نظرات شما