بازگشت واحدهای آسیبدیده در جنگ به مدار تولید

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اقداماتی برای واحدهای آسیب دیده در نظر گرفته شده است
به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایلنا، سید محمد اتابک در حاشیه بازدید از صنایع مختلف که مورد حمله آمریکایی - صهیونیستی قرار گرفتهاند، گفت: اقداماتی برای واحدهای آسیب دیده در نظر گرفته شده است، از جمله وضعیت کارگران آنها، برآورد خسارات و کارشناسیهای لازم در خصوص میزان آسیبها و تأمین سرمایه تا به سرعت بتوانند تولید را از سر بگیرند.
اتابک افزود: برای تأمین ماشین آلات واحدهای آسیب دیده نیز میزان ارز مورد نیاز برآورد میشود و دولت تلاش دارد تا این واحدها ساماندهی شوند و دوباره به مدار تولید بازگردند.
وی افزود: استانداران نیز واحدهای آسیب دیده در هر استان را معرفی میکنند تا مشکلات آنها برطرف شود، دولت بسته حمایتی 700 همتی را به اجرا گذاشته است و وزارت صمت واحدهای مختلف را به بانکها معرفی میکند.
لینک کوتاه



نظرات شما