از 21 اسفند ماه سقف برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز افزایش یافته و به مبلغ 500 هزار تومان به ازای هر کارت در شبانه‌روز رسیده است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایسنا، با توجه به چاپ و توزیع قطعات ایران‌چک 5 میلیون ریالی در شبکه بانکی، از تاریخ 21 اسفند 1404 سقف برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز مبلغ 5 میلیون ریال به ازای هر کارت در شبانه‌روز تعیین شده است.

مقرر شده بانک‌ها تمهیدات لازم را به‌گونه‌ای فراهم کنند که حداقل 50 درصد از کاست‌های دستگاه‌های خودپرداز به ایران‌چک‌های 5 میلیون ریالی اختصاص یابد.

بانک‌ها موظف شده‌اند اقدامات لازم را برای اعمال سقف یادشده در سامانه‌ها و زیرساخت‌های فنی ذی‌ربط از تاریخ اعلام‌شده انجام دهند.

 

لینک کوتاه
افزایش دستگاه‌های خودپرداز ایران‌چک‌های ۵ میلیون ریالی

اخبار مرتبط

نظرات شما