سازمان اداری و استخدامی کشور، در بخشنامه‌ای نحوه فعالیت کارکنان و استمرار ارائه خدمات عمومی به مردم و حفظ امنیت و آرامش کارمندان نظام اداری به دستگاه‌های اجرایی کشور ابلاغ کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از بازار، سازمان اداری و استخدامی کشور، در بخشنامه‌ای نحوه فعالیت کارکنان و استمرار ارائه خدمات عمومی به مردم و حفظ امنیت و آرامش کارمندان نظام اداری در شرایط تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکا را تا زمان بازگشت وضعیت کشور به حالت عادی، به دستگاه‌های اجرایی کشور ابلاغ کرد.

لینک کوتاه
کارمندان دستگاه‌های اداری شرایط جنگ

اخبار مرتبط