نحوه فعالیت کارمندان دستگاههای اداری در شرایط جنگ

سازمان اداری و استخدامی کشور، در بخشنامهای نحوه فعالیت کارکنان و استمرار ارائه خدمات عمومی به مردم و حفظ امنیت و آرامش کارمندان نظام اداری به دستگاههای اجرایی کشور ابلاغ کرد.
به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از بازار، سازمان اداری و استخدامی کشور، در بخشنامهای نحوه فعالیت کارکنان و استمرار ارائه خدمات عمومی به مردم و حفظ امنیت و آرامش کارمندان نظام اداری در شرایط تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکا را تا زمان بازگشت وضعیت کشور به حالت عادی، به دستگاههای اجرایی کشور ابلاغ کرد.
اخبار مرتبط
مشکلات عجیب غریب در شرایط جنگی دست به...
کارگران اصناف و واحدهای کوچک در کلانشهرها، این روزها با مشکلات عجیب غریب و... 29 فروردین 1405



نظرات شما