وزیر نیرو با اشاره به خسارت‌های وارده به تاسیسات تأمین آب و برق به مردم تاکید کرد که در مصرف آب و برق داشته باشند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از رکنا، وزیر نیرو اعلام کرد: خدمت‌رسانی بی‌وقفه در صنعت آب و برق ادامه دارد.

رکنا نوشت: عباس علی آبادی، وزیر نیرو گفت: در جریان حملات رژیم صهیونیستی و ارتش آمریکا در نقاط مختلف کشور، خسارت‌هایی به تاسیسات تأمین آب و برق وارد شده اما با تلاش کارکنان این صنعت تعمیرات به صورت پیوسته و بی وقفه ادامه دارد.

 مردم  دقت در مصرف آب و برق داشته باشند. 


لینک کوتاه
وزیر نیرو تأمین آب و برق

اخبار مرتبط

نظرات شما