شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد که 30 درصد از شعب بانکی کشور در روزهای تعطیل عمومی فعال خواهند بود.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از میزان، شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد، بانک‌ها در استان تهران و سایر استان‌ها در ایام تعطیل عمومی اعلام شده هیئت دولت، به صورت کشیک فعالیت خواهند داشت.
 
 بر این اساس، 30 درصد شعب بانک‌های کشور که اسامی آنها در تارنماهای اطلاع رسانی بانک‌ها ذکر شده است با کادر مورد نیاز به همراه واحدهای فنی و پشتیبان ستادی با کادر مورد نیاز، به منظور خدمت رسانی به امور ضروری مشتریان، از ساعت 8 الی 12 دایر می‌باشند. از مشتریان گرامی بانک‌ها انتظار می‌رود، حتی المقدور از خدمات غیر حضوری و برخط بانک‌ها استفاده کنند

لینک کوتاه
فعالیت بانک‌ها روزهای تعطیل