آغاز روند خروج زائران ایرانی از عربستان

یک مسئول ایرانی اعلام کرد همزمان با آغاز درگیری در منطقه، مقامات ایران کار انتقال شهروندان خود از عربستان را آغاز کردند.
به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایسنا، «علیرضا عنایتی» سفیر ایران در ریاض طی اظهاراتی مطبوعاتی اعلام کرد که با هماهنگی با وزارت حج عربستان، روند بازگرداندن زوار و عمره گزاران ایرانی از شهرهای مکه و مدینه از روز دوشنبه آغاز شده است.
عنایتی اظهار کرد: در واقع ما در مجموع 9000 ایرانی در شهرهای مکه مکرمه و مدینه منوره داریم و رایزنیهایی با مسؤولان مربوطه در وزارت حج درباره روند خروج آنها از عربستان برقرار شده و تقریبا این خروج به همان شکل است که حجاج ایرانی از مرزهای عربستان-عراق خارج شده و پس از ورود به عراق، از آنجا به ایران بازمیگردند.
به گزارش وبگاه صدی البلد، یک مسؤول ایرانی اعلام کرد همزمان با آغاز درگیری در منطقه، مقامات ایران کار انتقال شهروندان خود از عربستان را آغاز کردند
اخبار مرتبط
سیگنال جدید عربستان و آمریکا به بازار نفت/...
افزایش ذخایر سوخت در آمریکا و کاهش قیمت نفت عربستان برای بازار آسیا باعث افت بهای نفت در... 15 خرداد 1404



نظرات شما