وزارت نیرو اعلام کرد: خدمات آب‌رسانی و برق‌رسانی به مردم کشور در زمان‌های بحران ادامه خواهد یافت.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایسنا، وزارت نیرو در اطلاعیه ای اعلام کرد: به استحضار مردم شریف ایران می‌رساند، تمامی کارکنان وزارت نیرو در تلاش‌اند تا خدمات‌دهی در حوزه آب و برق به صورت مستمر و پایدار ادامه داشته باشد.

همچنین وزارت نیرو تمامی اقدامات لازم را به منظور جلوگیری از قطعی جریان آب و برق در زمان بحران تدبیر کرده،  در این بین اگرچه که ممکن است در پی آسیب به زیرساخت‌ها قطعی‌هایی به صورت مقطعی رخ دهد، اما تلاش برای برقراری مجدد آن  ادامه خواهد داشت.

لازم به توضیح است که تاکنون قطعی‌ای براثر حادثه در این دو حوزه گزارش نشده و یا به سرعت رفع شده است.


لینک کوتاه
وزارت نیرو قطعی آب و برق

اخبار مرتبط

نظرات شما