اعلام نحوه فعالیت بانکها در استان تهران

شورای هماهنگی بانک ها اعلام کرد: حسب اطلاعیه استانداری استان تهران، بانک های استان تهران تا اطلاع ثانوی به صورت شعب منتخب فعالیت خواهند داشت.
به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از خبرآنلاین، شورای هماهنگی بانک ها اعلام کرد: 10 اسفند ماه ، 50 درصد شعب بانک ها که اسامی آنها در وبسایت اطلاع رسانی بانک ها ذکر شده به همراه 50 درصد نیروهای واحدهای فنی و پشتیبان ستادی، به منظور خدمت رسانی به امور ضروری مشتریان، دایر هستند.
نحوه فعالیت بانک ها در سایر استان ها بنا به تصمیم استانداری های متبوع است.
از مشتریان بانک ها انتظار می رود، حتی المقدور از خدمات غیر حضوری و برخط بانک ها استفاده کنند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
اطلاعیه مهم درباره نحوه فعالیت بانکها در...
شورای هماهنگی بانکها اعلام کرد که 30 درصد از شعب بانکی کشور در روزهای تعطیل عمومی فعال... 12 اسفند 1404



نظرات شما