به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از تجارت نیوز، حذف ارز ترجیحی و نگرانی از آثار تورمی آن، این روزها به یکی از مهمترین اخبار اقتصادی ایران تبدیل شده است. این در حالی است که دولت چهاردهم، اذعان کرده که پرداخت ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی در مهار قیمت این کالاها ناموفق بوده و رانتهای گستردهای برای دریافت کنندگان این ارز ایجاد کرده است.
حال سوال اینجاست که ارز ترجیحی که دولت از ابتدای سال جاری پرداخت کرده، به کدام شرکتها رسیده است؟




نظرات شما