از ممنوعیت کشت خشخاش تا بازداشت 500 هزار نفر از...
نماینده رئیسجمهور و دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با اشاره به...1 تیر 1405

رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو گفت: تهران در اوج خشکسالی قرار دارد، اما هنوز 30 درصد آب پیش از رسیدن به مصرفکننده در دل شبکه فرسوده از بین میرود؛ رقمی که برابر با مجموع صرفهجوییهای مردم است.
به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از تجارت نیوز، یعنی حدود 170 میلیون مترمکعب آب شرب تهران به دلیل فرسودگی شبکه آبرسانی هدر میرود .

نظرات شما