در صورت تداوم آلودگی هوا؛ مدرسه تلویزیونی...
مدیرکل روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در صورت...6 آذر 1404

بر اساس نتایج آماری سامانه فوریتهای اداری فواد 128 در آبانماه امسال، عملکرد بانک قرضالحسنه مهر ایران در رسیدگی و پیگیری درخواستهای مردمی، مثبت ارزیابی شده است.
به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاعرسانی قرصالحسنه، گزارش عملکرد این سامانه در آبان ماه امسال نشان میدهد بانک قرضالحسنه مهر ایران با رعایت شاخصهای ارزیابی مرتبط با سرعت پاسخگویی، دقت در ثبت و پیگیری، و کیفیت برخورد با مخاطبان، توانسته جایگاه مطلوبی در میان دستگاههای ارزیابیشده کسب کند.
روند رسیدگی به درخواستها و شکایات ثبتشده مشتریان بانک، مطابق استانداردهای سامانه فواد، با درصد بالایی از حلوفصل موفق همراه بوده؛ به نحوی که میزان رضایت ثبتشده در پیگیری پروندهها، فراتر از میانگین دستگاههای اجرایی بوده است.
بانک قرضالحسنه مهر ایران طی ماههای اخیر با تقویت نظارت داخلی، بهبود فرآیندهای ارتباط با مشتری و ارتقای سامانههای پاسخگویی، تلاش کرده کیفیت تعامل با مخاطبان خود را افزایش دهد. عملکرد ثبتشده در فواد 128 در آبانماه، نتیجه این اقدامات ساختاری و تعهد بانک نسبت به رعایت حقوق مشتریان است.
نظرات شما