واردات شکر از هفته آینده آغاز میشود

بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی، واردات شکرخام از 8 آذرماه مجاز و آغاز میشود.
به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایسنا، معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، با صدور اطلاعیهای برای واردکنندگان شکر خام اعلام کرد که ثبت سفارشات جدید واردات شکر خام برای فصل زمستان از 8 آذرماه 1404 آغاز میشود و مدت اعتبار ثبت سفارشات، 6 ماهه است.
وزارت جهاد کشاورزی پیش از این اعلام کرده بود که در سال گذشته از محل کشت چغندر پاییزه و بهاره نیشکر، بیش از 90 درصد نیاز کشور معادل حدود 1.8 میلیون تن شکر تولید شده است و مابقی از محل واردات تامین میشود.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
واکنش وزارت جهاد کشاورزی؛ صادرات...
در پی کاهش عرضه سیبزمینی در بازار طی روزهای اخیر و افزایش قیمت این محصول وزارت جهاد... 12 اسفند 1404
روغن در بازار تامین شد
معاون برنامهریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از حل مشکلات مربوط به تامین روغن در... 24 دی 1404



نظرات شما