آغاز بهکار بیستوپنجمین نمایشگاه بینالمللی صنعت برق ایران با حضور وزیر نیرو و مدیران ارشد کشور
به گزارش نسیم اقتصاد، بیستوپنجمین نمایشگاه بینالمللی صنعت برق و انرژیهای تجدیدپذیر ایران، صبح امروز با حضور عباس علیآبادی وزیر نیرو، معاونان وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت توانیر، مدیران ارشد صنعت برق کشور، فعالان بخش خصوصی و جمعی از مقامات و مسوولان کشوری در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران افتتاح شد.
اخبار مرتبط
تفاهمنامه همکاری توانیر و معاونت علمی...
20 آبان 1404
توانیر با رونمایی از 7 محصول دانشبنیان در...
شرکت توانیر با رویکرد «دانشبنیان، هوشمند و آیندهنگر» در بیستوپنجمین نمایشگاه... 20 آبان 1404



نظرات شما