روابط‌عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی پردیس در بیستمین جشنواره انتشارات روابط‌عمومی کشور، با کسب 14 رتبه برتر در بخش‌های مختلف، موفق به دریافت جایزه ملی روابط‌عمومی برگزیده شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی پردیس، این جشنواره با حضور جمعی از مدیران، اساتید دانشگاه و فعالان حوزه ارتباطات در تهران برگزار شد و آثار برتر روابط‌عمومی‌ها در حوزه‌های اطلاع‌رسانی، تولید محتوا و نوآوری رسانه‌ای مورد تقدیر قرار گرفت.

پتروشیمی پردیس با ارائه مجموعه‌ای از آثار خلاقانه و نوآورانه در حوزه‌های مختلف از جمله مستندسازی، خبر و هوش مصنوعی مولد، رتبه‌های نخست و در بخش‌های رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت، نشریه داخلی، گزارش و مقاله رتبه‌های دوم و سوم را کسب کرد.

محسن امینی، مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی پردیس، در حاشیه مراسم گفت:

«کسب این جایزه ملی، حاصل همدلی و خلاقیت همکاران روابط‌عمومی در استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی و تولید محتوای هدفمند است که در ارتقای جایگاه ارتباطات سازمانی نقش بسزایی دارد.»

بیستمین جشنواره انتشارات روابط‌عمومی هر ساله به همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی کشور برگزار می‌شود و هدف آن ترویج فرهنگ تولید محتوای حرفه‌ای و معرفی الگوهای موفق در عرصه ارتباطات سازمانی است.

لینک کوتاه
پتروشیمی پردیس جایزه ملی روابط‌عمومی جشنواره انتشارات

اخبار مرتبط

نظرات شما