بازار زیر چتر اصناف؛ مردم نگران کمبود و گرانی...
ئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: اقتصاد ایران به...1 تیر 1405

نایبرئیس دوم کمیسیون کشاورزی مجلس در واکنش به اخبار مربوط به واردات و توزیع گوشت آلوده از مغولستان در کشور توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از فارس، علیرضا عباسی نایبرئیس دوم کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در برنامه «روی خط خبر» رادیو سلامت درباره ماجرای گوشتهای آلوده وارداتی از مغولستان گفت: پس از انجام بررسیهای لازم و دقیق در کشور عراق، محموله گوشت آلوده مغولستان مورد تأیید قرار نگرفت و به این کشور بازگردانده شد.
نایبرئیس دوم کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این محموله از مسیر ایران عبور کرده و مجددا به کشور مبدأ، یعنی مغولستان، عودت داده شد.
وی تأکید کرد: در پیگیریهای سازمان دامپزشکی و تلاش افراد دلسوز در این حوزه، توزیع این محموله آلوده در مراحل اولیه در برخی استانهای کشور شناسایی و متوقف شد.
عباسی متذکر شد: این اقدام سریع و بهموقع، از انتشار این فرآوردههای دامی آلوده به بازار مصرف داخلی جلوگیری و یک تهدید جدی بهداشتی را خنثی کرد.
نظرات شما