به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از شرق، فاطمه دهقانی، مدیر برند محصولات آیس بال،  در نشست خبری رونمایی از محصول آیس بال، تصریح کرد: آیس بال یکی از بهترین ابزارهای مراقبت از پوست برای کاهش پف، بستن منافذ باز، لیفت و آبرسانی پوست است. استفاده منظم از این محصول نه تنها باعث شادابی و جوانی پوست می‌شود، بلکه جذب محصولات مراقبتی مثل سرم و کرم را نیز افزایش می‌دهد.

وی ادامه داد:اگر بخواهم در یک جمله بگویم، آیس بال یک محصول ترندی است که به شکل یخ پوستی عرضه می‌شود و در دو رنگ آبی و صورتی موجود است. مدل آبی حاوی هیالورونیک اسید است و مدل صورتی کلاژن دارد. این محصول باعث بسته شدن منافذ پوست، سفت شدن صورت و همین‌طور آبرسانی عمیق به پوست می‌شود.

دهقانی درباره زمان عرضه محصول اظهار کرد:حدود یک ماه است که این محصول وارد داروخانه‌ها شده، اما از همان ابتدای لانچ، روی وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی هم موجود بوده. به نظرم برای دسترسی بهتر مخاطبان، باید حضور محصول هم در داروخانه‌ها و هم در فروش اینترنتی ادامه داشته باشد.

او همچنین به تنوع کانال‌های فروش اشاره کرد و افزود”فروش آیس بال محدود به داروخانه و سایت نیست؛ مراکز ارائه خدمات فیشال یا کلینیک‌های پوست که خدماتی مثل هایفو انجام می‌دهند، می‌توانند از این محصول استفاده کنند. حتی بخشی از نسل Z هم استقبال زیادی از آن داشته‌اند.

در پاسخ به پرسش درباره امکان ورود به بازارهای خارجی، مدیر برند آیس بال گفت:با توجه به اینکه فعلاً هیچ رقیبی در ایران نداریم، امیدواریم بتوانیم آیس بال را به عنوان یک اختراع ثبت کنیم و لانچ بین‌المللی داشته باشیم. این فرصت می‌تواند جایگاه برند ما را در حوزه محصولات مراقبت پوست تقویت کند.


لینک کوتاه
برند آیس بال حوزه محصولات