پوشش بیمهای 112 هزار زن سرپرست خانوار
رئیس مرکز توسعه کارآفرینی، اشتغال و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور...19 مهر 1404
وی ادامه داد:اگر بخواهم در یک جمله بگویم، آیس بال یک محصول ترندی است که به شکل یخ پوستی عرضه میشود و در دو رنگ آبی و صورتی موجود است. مدل آبی حاوی هیالورونیک اسید است و مدل صورتی کلاژن دارد. این محصول باعث بسته شدن منافذ پوست، سفت شدن صورت و همینطور آبرسانی عمیق به پوست میشود.
او همچنین به تنوع کانالهای فروش اشاره کرد و افزود”فروش آیس بال محدود به داروخانه و سایت نیست؛ مراکز ارائه خدمات فیشال یا کلینیکهای پوست که خدماتی مثل هایفو انجام میدهند، میتوانند از این محصول استفاده کنند. حتی بخشی از نسل Z هم استقبال زیادی از آن داشتهاند.
در پاسخ به پرسش درباره امکان ورود به بازارهای خارجی، مدیر برند آیس بال گفت:با توجه به اینکه فعلاً هیچ رقیبی در ایران نداریم، امیدواریم بتوانیم آیس بال را به عنوان یک اختراع ثبت کنیم و لانچ بینالمللی داشته باشیم. این فرصت میتواند جایگاه برند ما را در حوزه محصولات مراقبت پوست تقویت کند.
نظرات شما