تنها بخشی از هزینه تولید با ارز 28500 تومانی تأمین...
در حالی برخی مدعی عدم اصابت ارز ترجیحی به قیمت مرغ هستند که تنها 36 درصد...19 مهر 1404
وی ادامه داد:اگر بخواهم در یک جمله بگویم، آیس بال یک محصول ترندی است که به شکل یخ پوستی عرضه میشود و در دو رنگ آبی و صورتی موجود است. مدل آبی حاوی هیالورونیک اسید است و مدل صورتی کلاژن دارد. این محصول باعث بسته شدن منافذ پوست، سفت شدن صورت و همینطور آبرسانی عمیق به پوست میشود.
او همچنین به تنوع کانالهای فروش اشاره کرد و افزود”فروش آیس بال محدود به داروخانه و سایت نیست؛ مراکز ارائه خدمات فیشال یا کلینیکهای پوست که خدماتی مثل هایفو انجام میدهند، میتوانند از این محصول استفاده کنند. حتی بخشی از نسل Z هم استقبال زیادی از آن داشتهاند.
در پاسخ به پرسش درباره امکان ورود به بازارهای خارجی، مدیر برند آیس بال گفت:با توجه به اینکه فعلاً هیچ رقیبی در ایران نداریم، امیدواریم بتوانیم آیس بال را به عنوان یک اختراع ثبت کنیم و لانچ بینالمللی داشته باشیم. این فرصت میتواند جایگاه برند ما را در حوزه محصولات مراقبت پوست تقویت کند.
نظرات شما