درخواست 75 درصد افزایش اینترنت توسط اپراتورها
7 آبان 1404

دکتر مصطفی پرتوافکنان عضو هیأت مدیره بانک سپه در سفر کاری به استان یزد، ضمن دیدار صمیمانه با جمعی از مشتریان و کارکنان شعب، دستور فوری برای تسریع در امور بانکی مشتریان بانک سپه صادر و بر اهمیت خدمترسانی با کیفیت تأکید کرد.
به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از جهانی پرس، مصطفی پرتوافکنان عضو هیأت مدیره بانک سپه به همراه محمدرضا سراجی پور مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و جمع دیگری از مدیران ارشد بانک در بازدید میدانی خود از برخی شعب این بانک در استان یزد، ضمن تقدیر از تلاشهای مستمر کارکنان شعب، از آنها خواست با تعهد و انگیزه بیشتر در مسیر خدمترسانی به مردم گام بردارند.
دکتر پرتوافکنان در جمع مشتریان حاضر در شعب به صورت فردی با آنها ملاقات کرد و مسائل و دغدغههای آنان را شنید و بلافاصله دستور رسیدگی و رفع برخی مشکلات را صادر کرد تا روند خدمترسانی تسهیل شود.
وی با اشاره به سابقه بیش از یکصد ساله بانک سپه در خدمت به مردم، گفت: مشتریمداری و شفافیت، سرمایههای ارزشمندی است که اعتماد مردم را به بانک سپه تضمین میکند و راهنمای ما در ارائه خدمات نوآورانه و هوشمندانه است.
عضو هیأت مدیره بانک سپه همچنین بر نقش حیاتی کارکنان شعب در ارتباط مستمر و مسئولانه با مشتریان تأکید کرد و افزود: تلاشهای بیوقفه همکاران شعب موجب بهبود جایگاه بانک سپه شده و ما به این تلاشها افتخار میکنیم.
وی ابراز امیدواری کرد که با توسعه خدمات دیجیتال و ابزارهای نوین بانکی، زمینهای برای ارتقای رضایت مشتریان فراهم شود.
همزمان با دکتر پرتوافکنان، دکتر محمد ابوالحسنی عضو هیأت عامل و معاون حقوقی و وصول مطالبات، دکتر غلامحسین صباغی عضو هیأت عامل و معاون پشتیبانی و علیرضا نقویمقدم مدیر امور مناطق شرق کشور، از دیگر شعب در استان یزد بازدید کردند.
بانک سپه در پنجمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، موفق به دریافت نشان... 30 شهریور 1404
بانک سپه از نخستین ساعات بامداد امروز به شبکه بانکی کشور متصل شد. 31 خرداد 1404
تشخیص خبر: بانک سپه با شرکت در ارزیابی مدل تعالی منابع انسانی 34000 با یک سطح پیشرفت نسبت... 6 بهمن 1403
مدیرعامل بانک سپه ضمن اشاره به برتری این بانک در نظام برنامهریزی، گفت: امروز یک نظام... 2 آبان 1403
نظرات شما