ساعت کاری ادارات تا 15 شهریور اعلام شد

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: ساعت کاری ادارات دولتی تا 15 شهریورماه تغییری نخواهد کرد.
به گزارش نسیم اقتصاد، علاالدین رفیعزاده - معاون رئیسجمهور - در گفتوگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه آیا قرار است ساعت کاری ادارات تغییر کند یا خیر، گفت: تا 15 شهریور ساعات کاری ادارات براساس مصوبه هیات دولت ساعت 6 صبح تا 13 است و تغییری نمیکند.
وی افزود: از 15 شهریور به بعد ساعت کاری ادارات دولتی به مصوبه اداری قبلی یعنی مصوبه سال 1401 برمیگردد.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: اگر تصمیمی غیر از این گرفته شود، حتما اطلاعرسانی لازم صورت میگیرد.
وی افزود: از 15 شهریور به بعد ساعت کاری ادارات دولتی به مصوبه اداری قبلی یعنی مصوبه سال 1401 برمیگردد.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: اگر تصمیمی غیر از این گرفته شود، حتما اطلاعرسانی لازم صورت میگیرد.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
تغییر ساعت کاری ادارات در خرداد 1404 / با کاهش...
ساعت کاری ادارات دولتی در خرداد 1404 تغییر کرد. 19 خرداد 1404



نظرات شما