نشت دوباره گاز در پالایشگاه شیراز

باعث مصدومیت تنفسی تعداد 25 نفر از نیروهای شرکت ODCC که بعنوان پیمانکار اصلی ساخت واحدهای کیفیسازی بنزین و گازوئیل پالایشگاه شیراز میباشد میگردد.
ضمنا تعداد 6 نفر از مصدومین بدلیل وخامت حال به بیمارستان حضرت علی اصغر ع شیراز منتقل شدند.
این دومین باری است که بعد از حادثه انتشار گاز H2s در تاریخ 10 خرداد امسال که منجر به فوت 3 نفر و مصدومیت و بستری 13 نفر در بیمارستان این اتفاق را پالایشگاه شیراز تجربه میکند.
ضمنا حادثهی دیروز با مدیریت موضوعی و کنترل فضای رسانه ایی توسط کارفرما (پالایشگاه شیراز) و پیمانکار (شرکت ODCC) در سکوت کامل اخبار محلی و خبرهای حوزه انرژی قرار گرفته.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
واکنش مسئولانه و سریع غدیر به حادثه...
در پی حادثه ناگوار در پالایشگاه شیراز که منجر به جانباختن سه تن از کارکنان شریف و... 11 خرداد 1404



نظرات شما