اینترنت به حالت عادی بازگشت

وزیر ارتباطات گفت: با عادی شدن شرایط، وضعیت دسترسیهای ارتباطی به شرایط قبل بازگشت؛ از همه مردم بهویژه بخش ارتباطات و فعالان اقتصاد دیجیتال کشور، بابت این وضعیت تحمیلی صمیمانه عذر خواهی میکنم.
وی افزود: با عادی شدن شرایط، وضعیت دسترسیهای ارتباطی، به شرایط قبل بازگشت. از همه مردم بهویژه بخش ارتباطات و فعالان اقتصاد دیجیتال کشور، بابت این وضعیت تحمیلی صمیمانه عذر خواهی میکنم.
هاشمی در پایان گفت: ضمن تشکر از حمایتهای رئیس جمهور، مجدانه پیگیر وعدههای پیشین خود برای تسهیل دسترسی و بهبود کیفیت ارتباطات هستیم. امیدوارم دیگر این شرایط را تجربه نکنیم.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
ورود «اینترنت پرو» به ادبیات ارتباطی ایران
در هفتههای اخیر مفهوم اینترنت پرو یا همان اینترنت پایدار ویژه کسب و کارها به عنوان... 2 اردیبهشت 1405
اینترنت بینالمللی برای فعالان اقتصادی...
دسترسی به اینترنت بینالمللی در راستای استمرار فعالیتهای اقتصادی و تجاری در شرایط... 15 فروردین 1405
اینترنت در ایران کیفیت ندارد/ فیلترینگ...
در نشست کمیسیون فاوا اتاق ایران مطرح شد که اینترنت ایران از منظر محدودیت، پایین بودن... 12 مرداد 1404



نظرات شما