رئیس کل بیمه مرکزی در بازدید میدانی از برخی شعب پرداخت خسارت شرکتهای بیمه تهران عنوان کرد که بیمه گران باید به گونهای برنامهریزی کنند که کلیه فرایندهای بیمهگری اعم از صدور بیمهنامه تا پرداخت خسارت بصورت الکترونیکی صورت پذیرد تا مردم بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن از خدمات بیمهای بهرهمند شوند.
به گزارش
نسیم اقتصاد به نقل از ایسنا، طبق اعلام بیمه مرکزی، پرویز خسروشاهی در بازدید میدانی از برخی شعب پرداخت خسارت شرکتهای بیمه تهران با تاکید براینکه ماهیت بیمهای ایجاب میکند که همواره و در هر شرایطی در خدمت مردم باشد، گفت: علاوه بر حضور فعال فیزیکی، بیمه گران باید به گونهای برنامهریزی کنند که کلیه فرایندهای بیمهگری بصورت الکترونیکی صورت پذیرد تا مردم بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن از خدمات بیمهای بهرهمند شوند.
وی در این بازدیدها ضمن تشکر و عرض خسته نباشید به همکاران بخشهای گوناگون صنعت بیمه برای ماندن در کنار مردم و ارائه خدمات بیمهای در طول حوادث اخیر، سازوکارهای پیش بینی شده برای پرداخت خسارتها، کسب اطلاع از نحوه ارزیابی و پرداخت خسارتها، نظارت میدانی بر چگونگی ثبت خسارتها را پیگیری کرد.
گفتنی است، رئیس کل بیمه مرکزی طی هفته گذشته نیز بدون اطلاع از برخی از شعب بیمهای شرکتهای بیمهای در تهران بازدید کرده بود و شرکتهای بیمهای در این ایام بدون وقفه با ارائه خدمت پرداخته و ارزیابی و پرداخت خسارتهای آنها در کوتاهترین زمان ممکن صورت گرفته است.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
پس از پایان بازدیدها از شعبات و نمایندگیهای استان مازندران و دیدار با فعالان صنعت... 14 آبان 1404
رئیس کل بیمه مرکزی و هیئت همراه ظهر دیروز بهطور سرزده از مدیریت بیمه دی در استان... 12 آبان 1404
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: هدف گذاری برای ضریب نفوذ صنعت بیمه در برنامه های توسعه صحیح نیست... 10 مرداد 1404
رییس کل بیمه مرکزی در سیویکمین همایش ملی و دوازدهمین همایش بینالمللی بیمه و توسعه... 14 آذر 1403
نظرات شما