رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران ابراز داشت: رویکرد روابط عمومی در این بانک به صورت همزمان در دو حوزه درون سازمانی و برون سازمانی تعاملی و اثربخش با هدف تقویت اطلاع‌رسانی و ایجاد ارتباطی مؤثر با مخاطبان تعریف شده است.


وی به ایجاد ارتباط مؤثرتر و نزدیکتر با مشتریان در حوزه اطلاعرسانی اشاره کرد و افزود: تدوین تقویم و استراتژی حضور در رویدادها و نمایشگاههای تخصصی، آموزشهای تخصصی برای همکاران روابطعمومی، تهیه و اجرای نظرسنجیهای علمی از مشتریان و کارکنان و بازطراحی محصولات چاپی بانک نیز از برنامههای در حال پیگیری است

لینک کوتاه
مشتریان روابط عمومی بانک

اخبار مرتبط