وزارت نیرو پلتفرم ملی مدیریت مصرف آب و برق را...
اولین جلسه کمیته عالی راهبری طرح ملی سبا با حضور معاون برق و انرژی...1 تیر 1405

سخنگو ی دولت گفت: از 20 اردیبهشت ماه ساعت کار ادارات و سازمان های دولتی از 6 صبح الی 13 خواهد بود.
به گزارش نسیم اقتصاد، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت اعلام کرد که از روز شنبه - 20 اردیبهشت - ساعت کار ادارات و سازمان های دولتی از 6 صبح الی 13 خواهد بود.
ساعت کاری بانکها و ادارات دولتی در تهران از امروز شنبه 30 خرداد 1405 تغییر کرد و... 30 خرداد 1405
سخنگوی دولت گفت: آقای رئیسجمهور پیگیر حقوق مردم هستند و طبیعتاً پس از رفع مشکلات و پس... 23 اردیبهشت 1405
سخنگوی دولت در جلسه هماندیشی «پویش 25 درجه» با اعلام فراخوان برای نهضت ملی اصلاح الگوی... 17 اردیبهشت 1405
طرح جدید مربوط به تنظیم ساعت کاری ادارات دولتی همچنان در مرحله بررسی و تصویب نهایی است و... 19 آبان 1404
طبق مصوبه هیات وزیران ادارات دولتی در زمستان امسال زیر ذرهبین پایش مصرف گاز هستند. 6 آبان 1404
6 مهر 1404
پس از پایان کاهش ساعات کاری در فصل تابستان، ادارات و بانکهای سراسر کشور بار دیگر بر... 16 شهریور 1404
نظرات شما