در پی وقوع حادثه تلخ انفجار و آتشسوزی در اسکله بندر شهید رجایی بندرعباس، شرکت نفت سپاهان با اعزام گروه تخصصی HSE، حضوری فعال و مؤثر در عملیات امدادرسانی، ایمنسازی و کنترل شرایط اضطراری داشته است.
به گزارش
نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت نفت سپاهان؛ بلافاصله پس از اعلام وقوع حادثه، گروه ایمنی، بهداشت و محیط زیست(
HSE) این شرکت با هماهنگی ستاد بحران منطقه در محل حاضر شد و ضمن همکاری تنگاتنگ با نیروهای امدادی، سازمان بنادر و سایر دستگاههای عملیاتی، در روند مهار آتش، پایش ایمنی و پشتیبانی از تیمهای عملیاتی مشارکت مؤثر داشت.
این اقدام در راستای تعهد عمیق نفت سپاهان به مسئولیتهای اجتماعی و باور راسخ به لزوم همافزایی میان نهادهای صنعتی در شرایط بحران صورت گرفت. حضور سریع و سازمانیافته گروه
HSE شرکت، نه تنها بیانگر آمادگی، تخصص و روحیه جهادی کارکنان این مجموعه بود، بلکه بار دیگر جایگاه نفت سپاهان را بهعنوان شرکتی پیشرو در حوزه پدافند غیرعامل و همراه صنعت در روزهای سخت، تثبیت کرد.
گفتنی است نفت سپاهان پیش از این نیز در بحرانهای زیستمحیطی و صنعتی، با تکیه بر ظرفیتهای فنی، لجستیکی و نیروی انسانی متخصص، در کنار نهادهای امدادی کشور ایفای نقش کرده است.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
مدیر عامل شرکت نفت سپاهان در جلسه کاری روزهای پایانی سال ضمن استماع گزارش ها از آخرین... 3 فروردین 1405
عضو هیئت اعزامی رئیس مجلس به بندر رجایی گفت: شواهد و تصاویر فیلمهای مداربسته و... 9 اردیبهشت 1404
نظرات شما