طبق برنامه ریزی صورت گرفته، سیاست‌های اعتباری جدید بانک توسعه صادرات ایران در قالب طرح الماسان توسط شعب مختلف برای مشتریان تبیین می‌شود.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، معرفی محصولات و سیاست‌های اعتباری بانک راهکاری برای جذب مشتریان جدید و ارتباط بیشتر با شرکت‌های صادرات محور است.
 
به همین منظور مسئولان شعبه کرج بانک توسعه صادرات ایران با هدف گسترش تعاملات با شرکت‌های صادرات محور در دیدار با مدیران شرکت تولیدی شیوا به تبیین خدمات ارزی و ریالی و معرفی سیاست‌های اعتباری بانک در قالب طرح الماسان پرداختند.
 
در این دیدار سعید پاشایی معاون به همراه جمعی از مسئولان شعبه کرج ضمن بازدید از خط تولید شرکت شیوا در نشستی با مدیران شرکت بر ادامه همکاری‌های متقابل تاکید کردند.
 
نمایندگان بانک توسعه صادرات ایران با تشریح بسته‌های متنوع خدمات بانک به سوالات مطرح شده در خصوص خدمات ارزی توضیحات و پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.
 
گفتنی است؛ شرکت تولیدی شیوا با بهره‌گیری از 1200 نفر نیروی کار در دو شهرک صنعتی هشتگرد و فیروزکوه در زمینه تولید انواع پاستیل، مارشمالو، کیک، کروسان، نسکافه، شکلات صبحانه و ... جهت مصارف داخلی و صادراتی فعالیت دارد و در سال 1403 ارز حاصل از صادرات این شرکت بیش از نه میلیون دلار بوده است.

لینک کوتاه
بانک توسعه صادرات ایران شرکت‌های صادراتی

اخبار مرتبط

نظرات شما