مدیر طرح واردات خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت، ضمن تاکید بر ادامه روند عرضه خودروهای وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، اعلام کرد که تا پایان سال 1403، حداقل یک نوبت دیگر عرضه خواهیم داشت.
به گزارش
نسیم اقتصاد، مهدی ضیغمی، در گفتوگویی برخط با خبرنگاران، از دور جدید عرضه خودروهای وارداتی خبر داد.
مدیر طرح واردات خودرو خودرو وزارت صمت افزود: قطع به یقین تا پایان سال جاری، حداقل یک نوبت عرضه جدید خودروهای وارداتی خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه هنوز زمان دقیق و تعداد خودروی قابل عرضه، مشخص نیست، تاکید کرد: در تلاش هستیم که این نوبت عرضه در ماه جاری (بهمن ماه) صورت گیرد.
گفتنی است، آخرین دور قبلی عرضه خودروهای وارداتی از طریق سامانه یکپارچه، 17 دی ماه با ایجاد امکان وکالتی کردن حسابها، لغایت 22 دی ماه اجرایی شد؛ در این مرحله، 1000 دستگاه خودروی وارداتی در قالب 16 مدل خودرو برای متقاضیان عرضه شد که حدود 98 هزار نفر برای خرید خودروهای وارداتی، ثبت درخواست داشتند.
گفتنی است قرعهکشی دوره عرضه مذکور 24 دی ماه انجام و منتخبان آن مشخص شدند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اتونوین از روز گذشته 11 خردادماه 1405... 12 خرداد 1405
ثبتنام جدید خودروهای وارداتی با شرایط آسان و با حساب وکالتی بانک صادرات ایران تا... 2 آذر 1404
نظرات شما