هیات وزیران به پیشنهاد دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، آیین نامه واردات خودروهای نو را اصلاح کرد؛ بر اساس اصلاحیه صورت گرفته، واردات خودروهای سواری و ون به مناطق آزاد تجاری - صنعتی در چارچوب قوانین و مقررات مناطق مذکور و این آیین نامه مجاز است.
به گزارش
نسیم اقتصاد، محمدرضا عارف در نامهای، مصوبه تازه هیات وزیران در خصوص آییننامه واردات خودرو را به وزارتخانههای صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت امور خارجه و همچنین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان برنامه و بودجه کشور، معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، سازمان ملی استاندارد ایران، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز ابلاغ کرد.
هیات وزیران در جلسه 14 آذر 1403 به پیشنهاد شماره 14032/10/5726 تاریخ 2 آبان 1403 دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد بند (3) ماده (6) آییننامه واردات خودروهای نو (موضوع تصویب نامه شماره 193378 - 62072ه تاریخ 23 دی 1402 ) با اصلاحات بعدی آن به شرح زیر اصلاح میشود:
واردات خودروهای سواری و ون به مناطق آزاد تجاری - صنعتی در چارچوب قوانین و مقررات مناطق مذکور و این آیین نامه مجاز است.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
مدیرعامل منطقه آزاد ماکو گفت:در برخی مبادی، 14 تا 21 دستگاه مختلف در فرآیندهای گمرکی... 4 اسفند 1404
مدیر گمرک، بازرگانی و توسعه صادرات دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد گفت: در راستای... 16 تیر 1404
در پی تأکید دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیران عامل مناطق آزاد مکلف... 29 خرداد 1404
نظرات شما