قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری روز دوشنبه 30 مهر 1403 با حضور مدیرعامل، رئیس هیات‌ مدیره، مدیران بانک گردشگری و ناظران رسمی برگزار شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، بانک گردشگری در راستای اهداف و سیاست‌های کلان خود مبنی بر اشاعه و ترویج سنت نیکو و پسندیده قرض‌الحسنه و ایجاد بستر و زمینه‌ای مساعد برای مشارکت عموم هموطنان در این امر خیر و معنوی، جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی خود را برگزار کرد.

قرعه‌کشی این دوره از جشنواره که با توجه به استقبال مشتریان بانک گردشگری تا 20 مهر 1403 تمدید شده بود، روز 30 مهر 1403 با حضور مدیرعامل، رئیس هیات‌مدیره و مدیران بانک گردشگری و نمایندگانی از بانک مرکزی، دادستانی کل کشور و صداوسیما برگزار شد.

50 جایزه نقدی به ارزش 2500 میلیون ریال، 50 کمک هزینه سفر حج عمره، 50 کمک هزینه سفر به دور ایران، 50 سکه تمام بهار آزادی، 50 شمش طلای 10 گرمی، 70 نیم سکه بهار آزادی، 80 ربع سکه بهار آزادی، 200 کمک هزینه خرید صنایع دستی و هزاران کارت هدیه 2 میلیون ریالی، جوایز این دوره قرعه‌کشی بانک گردشگری بود که به برندگان اهدا شد.

لازم به ذکر است نتایج این قرعه‌کشی از طریق پیامک به برندگان جوایز اعلام خواهد شد.


لینک کوتاه
قرعه‌کشی حساب‌های قر‌ض‌الحسنه بانک گردشگری