مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تبریک روز جهانی استاندارد به خانواده بزرگ استاندارد گفت: با تضمین کیفیت می‌توان به توسعه پایدار رسید و توسعه همه جانبه و رفاه حال مردم کشورمان با استاندارد شکل می‌گیرد و با رعایت این مهم است که می‌توان گام‌های موثری برای آبادانی و عمران کشور و مشتری مداری برداشت.

به گزارش نسیم اقتصاد، مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به مناسبت روز جهانی استاندارد پیامی به شرح زیر صادر کرد:

دستیابی به اهداف توسعه پایدار به منظور ارتقاء کیفیت ارائه خدمات، محصولات و رفاه مردم فراخوانی است که نیاز به تلاش جمعی نسل جوان نخبه، کارشناسان فنی و ترکیب قوی دانش خردمندانه و نشاط دارد.

استاندارد سازی را‌ه را برای این مهم هموار کرده و به ‌عنوان یک راه حل عملی به ترویج صنعتی شدن فراگیر و پایدار و تقویت نوآوری کمک می‌کند. استانداردها ستون اصلی پیشرفت جهانی هستند. آنها قابلیت همکاری، امنیت و پایداری را تضمین کرده، همکاری جهانی را برای سرعت بخشیدن به نوآوری تقویت می‌کنند.

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای توسعه پایدار و ارتقای کیفیت محصولات و خدمات در سطح کشور با انطباق تمامی خدمات با بالاترین و بروزترین استانداردهای ملی و بین‌المللی نقش مهمی در ارتقای کیفیت، کاهش هزینه‌ها و افزایش طول عمر مفید پروژه‌های عمرانی کشور ایفا می‌کند. این شرکت با بهره‌گیری از سرمایه انسانی متخصص و کارآمد در راستای انجام وظایف قانونی و تقویت و توسعه نظام استاندارد با تدوین استانداردهای ملی ایران گام‌های موثری در جهت استانداردسازی، مشارکت مردمی، جهش تولید و توسعه اقتصادی برداشته است. در همین راستا، تا کنون بالغ بر 106 عنوان استاندارد ملی در زمینه‌های قیر و آسفالت، سیمان و بتن، مکانیک خاک و سنگ با تاکید بر شناخت نیازهای روز جامعه فنی و مهندسی تدوین نموده است. این شرکت همچنان در راستای افزایش آگاهی، درک بهتر نسبت به اهمیت جایگاه نظام استاندارد و استانداردسازی خدمات و فرایندها می‌کوشد.

ضمن پاسداشت 23 مهرماه روز جهانی استاندارد و آغاز هفته استاندارد این روز را به همه ذی‌نفعان، کارشناسان و تلاشگران عرصه کیفیت و استانداردسازی تبریک عرض نموده و امید داریم با وفاق ملی؛ ایرانی قوی‌تر و ایمن‌‌تر برای نسل‌های آینده بسازیم.


لینک کوتاه
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک روز جهانی استاندارد-2024